Travianer
Would you like to react to this message? Create an account in a few clicks or log in to continue.

Seznam úkolů - II. generace

Goto down

Seznam úkolů - II. generace Empty Seznam úkolů - II. generace

Příspěvek  Kr33tan 12.06.08 13:35

DRUHÁ GENERACE


Ein Schaukelstuhl
- Den 0. Píše vám váš předchůdce. Měli byste se představit postavičkám ve hře. Vašeho předka najdete před domečkem. Je velmi slabý, musíte se o něho starat.
- Váš předek vás opět nechá zvolit si povolání. Vytěžte nějakou surovinu podle toho, čím byste se rádi stali.
- Jedno povolání? Málo. Jděte a vyberte si ještě jedno.
- Poté budete muset dát předkovi 200 SP, aby si mohl koupit houpací křeslo a spokojeně si hovět na sluníčku před domem.

Die zerstörte Axt
- 3. dne obdržíte zprávu od Matricie. Sotva se rozhodla zůstat v kraji a pomáhat vám v boji s temnými silami, opět narostl buk u arény a odřízl ji od vás. Pomozte jí a poražte ho. Máte přece Karamixovu sekyru. Ouha, sekyrka se rozlomila? Co teď jenom s ní? Buk je sice pryč, ale takhle ji Karamixovi vrátit nemůžete. Snad si s ní Matricia bude vědět rady.
- Ano, Matricia zná tajemství Karamixova kovářského umu, sekyrku zvládne opravit, ale musíte jí sehnat žabí plivanec. Kde ho jen vzít? Ano, Wegposten. Jděte k vězení, je tam, ale chce zpět svoji lidskou podobu. Takže zpět za Matricií.
- Matricia vám dá Hummelwasser (vodu se čmelákem), ta mu zaručeně jeho podobu navrátí. Nejdřív ale váš plivanec, potom voda. Povedlo se a Wegposten slíbí, že už mýtné za cestu vybírat nebude.
- Matricia s pomocí plivance a kouzelných formulí Karamixovu sekyru nejen opraví, ale i vylepší. Vypadá teď moc dobře. Jenom ji ukažte Karamixovi. Tomu se líbí tak, že vám dá za to ještě 50 stříbrných. Ale vezme si ji zpět k sobě, protože ji právě bude potřebovat.

Die Rückkehr des Druiden
- 6. dne obdržíte dopis od Loreny. Už několik dní se ze strachu před druidy schovává ve svém domě.
- Jděte k Loreninu domu, potkáte tam převozníka. Řekne vám, že už je úplně v pořádku a že miluje pouze a jenom Lorenu. Ale vaše kletba bohužel ještě není zlomena. Převozník vám však chce pomoci najít díly amuletu. Nabídne vám k tomu vodní mapku, ale dá vám ji pouze, pokud Loreně předáte dopis od něj.
- Promluvte s Lorenou. Prý druida stále ještě miluje, ale neví, co má dělat. Můžete jí dát dopis nebo taky ještě ne. Z převozníka ale nic nového nedostanete. Přeci jenom už mu ale tak moc nevěříte, takže ještě zajděte za Matricií a promluvte si s ní o všem, co vás tak tíží. Matricia si vyžádá polibek a díky jemu přičaruje dopisu raději ještě protikouzlo.
- Teď smíte dát Loreně bez obav dopis. Lorena se po něm i tak rozhodne dát převozníkovi druhou šanci. Nezapomeňte o tom ještě zpravit převozníka a za odměnu obdržíte onu vodní mapku.

Schutzzauber
- 9. dne vám píše Heiderose a prosí vás o pomoc. Navštivte ji. Druidovi žáci se zajímají o její dítě.
- Jděte se zeptat Loreny, jak lze pomocí kouzel ochránit dům. Ta vás pošle logicky za Matricií. Matricia ale o svoje poznámky přišla a nemůže si vzpomenout, jak jen to udělat. Ale písmo, které je k tomu třeba, míval u sebe Tonkarius, pak ale přišlo kouzlo a z jeho domu zůstala jen ruina.
- Tu ruinu teď budete muset prohledat. Je to staré známé místo nad městem, poslouží vám heslo z 1. generace - "MUNDUS VULT DECIPI". Z police uvnitř vyjměte svitek písma č. 7. Potom budete moci přesouvat dlaždice, až pod jednou najdete potřebný svitek. Matricia vám pomůže písmo rozluštit:
"Große Mutter!
Schütze dieses Haus!
Wirf Schimpf und Schande raus!
Friede soll nun sein,
dem bösen Höllenpein!"
- Jděte za Heiderose a řekněte jí, že jste pro ni získali ochranné kouzlo. Použijte pak ale pouze počáteční písmena zaklínadla: "gmsdhwsusrfsnsdbh". Ta ochrání Heiderosin dům dostatečně.

Das Neugeborene
- 12. dne vám Heiderose píše, že se jí narodil chlapeček Edelweiss. Jděte k ní. Před jejím domem ještě stále dotírají druidové a chtějí jejího chlapce. Ochranné kouzlo ještě stále učinkuje, ale nevíme, jak dlouho ještě bude. Heiderose vás opět žádá o pomoc při ochraně svého dítěte.
- Mohla by snad pomoci Matricia? Zeptejte se jí. Matricia by nám ráda pomohla, vymýšlí plán, jak dítě přenést v bezpečí od Heiderose. K tomu bude potřebovat 5 polínek na oheň, džbán mléka a lanýž. Dřevo obstaráte jednoduše a pro mléko si zajděte k Senkelovi do hospody. Kde najít lanýž, vám poradí Jolaius. Jděte od něj cestou na západ, přes druhé tržiště a na sever k obilnému poli. Tam ucítí prasátko lanýž, takže hledejte. Nachází se pod dvěma stromy vlevo vedle rozcestí.
- Vše potřebné teď předejte Matricii a nechte jí také prasátko. Matricia připraví lanýžové mléko, které musíte dát dítěti. Bude ovšem fungovat jenom, když prasátko zůstane u Matricie.
- Jděte tedy zpět k Heiderose a podejte Edelweissovi mléko. Zapůsobí kouzlo a dítě se promění v prasátko. Tak s ním budete moci bezpečně projít kolem druidů, kteří na nic nepřijdou. Prasátku se ale od Heiderosina domu moc nechce, musíte je trošičku pobídnout (kliknout na ně), přičemž ovšem druidové získají vaši vodní mapku. Dojděte s Edelweissem k Matricii, ta se teď o něj bude starat, jak jen dlouho to bude třeba, ale jen v této podobě. Vy si vezměte zpět svoje vlastní prasátko.

Die Prophezeiung
- 15. dne byste se měli podívat k Matricii, jak se daří malému Edelweissovi. Ale co se to s ním jen stalo? Celý zčernal! Matricia se domnívá, že to má co dělat s jedním proroctvím a že je nutné odvrátit Edelweisse od zla. K tomu ale potřebuje znát jméno vašeho prasátka.
- Mohl by vám snad pomoci Jolaius, který pobývá blízko hrobu vašeho strýce? Pokuste se vylákat Horatiova ducha na Jolaiovo oblíbené víno "Chabernaque". Jednu takovou lahvinku dostal od Jolaia váš předek, vydejte se tedy k němu. Ten vám ji ovšem vydá jen, pokud mu dáte 1500 SP, aby si mohl koupit vlastní vanu, která by se mu líbila.
- Víno máte postavit na hrob, říká Jolaius. Ale není ho škoda? Jděte se ještě zeptat Karamixe, zda by mohl pomoci. Karamix se bohužel ještě s ničím takovým nesetkal. No nic, vstupte do Horatiova hrobu a položte víno na zem. Zjeví se vám žíznivý Horatio, ale se jménem vám nepomůže, prý nikdy žádné nebylo. Ale můžete jej pojmenovat sami, je to přece vaše prasátko.
- Řekněte to Matricii a až bude chtít vědět jméno, dejte svému prasátku nějaké sami. Nic se nestane. Představte prasátka sobě navzájem, jak radí Matricia (klikněte na Edelweisse). Prasátka jsou si představena a Edelweiss se promění zpět v dítě. Na závěr promluvte ještě s Matricií.

Ein sicheres Zuhause
- 18. dne byste se měli jít opět podívat k Matricii. Ta je totiž hodně slabá a nedokáže už Edelweissovi dopřát takového bezpečného úkrytu, jak by si byla přála. Budete mu muset najít něco lepšího.
- Karamix se zmiňuje něco o Gálii a dětech. Senkel vás nasměruje za Tombem. A kdeže je Tombo? Zeptejte se Jolaia. Snad vám napoví více. Tomba nakonec naleznete u řeky, kde hlídá most. Je to ta samá řeka, u které přebýval převozník, jen o rozcestí níže. Přes řeku vás ale nepustí, most není v pořádku.
- Jděte tedy zase za Matricií a řekněte jí, že chcete přenést Edelweisse do Gálie. Ta vám jej okamžitě svěří (klikněte na něj).
- Potom běžte i s Edelweissem opět k Tombovi. Tentokrát jej překecáte, když máte u sebe dítě. Řeknete mu, že je Karamixovo a že je musíte nutně přenést do Gálie. V Gálii bydlí vedle hospody Karamixův bratr Kippfix, jak se dozvíte od Tomba. Pak přispějte Tombovi 20 cihel na opravu mostu a můžete přejít.
- Kippfixovo obydlí naleznete snadno. Vejděte a poproste jej, aby si Edelweisse nechal u sebe. Kippfix vám ale nedůvěřuje, a tak mu nejprve musíte zodpovědět 3 otázky:
1. Jak nazýváme ten náš rodinný kousek, který dědíme? - Hackomat
2. Jak se jmenuje moje neteř? – Feline
3. Jaké zvíře je v názvu mojí oblíbené hospody? – Affe
- Nyní u něj budete moci Edelweisse nechat.

Die gefährlichen Hüte
- 21. dne byste měli obdržet dopis od Tomba. Jděte za ním ke galskému mostu. Chce vás varovat před klobouky lupičů lebky, které váš předek daroval Karamixovým dětěm. Mohou být nebezpečné, protože v nich mohou ještě stále přebývat duše mrtvých lupičů. Jděte raději děti zkontrolovat ke Kippfixovi.
- Kippfix vám celý zoufalý sdělí, že Bambix a Feline chtěli ukrást Edelweisse. Z dětské hry vzešlo drama. Kippfix nemohl Edelweisse zachránit, děti ho něčím praštily do hlavy. Kippfix vůbec netuší, kam mohly jít, musíte o tom informovat Karamixe a pokusit se děti najít.
- Nebohý Karamix se rozbrečí, když mu to vše sdělíte, a chce, abyste zkusili nechat čenichat prasátko podle medvěda(berana, kozla, beranidla???). (Klikněte na něj.) Prasátko vás zavede k jeskyni, kde jste kdysi našli díl amuletu. Netroufnete si ale dovnitř, protože tam je moc tma. Matricia ani Senkel vám nic neřeknou, až Jolaius vám dopomůže ke světlu a věnuje vám pochodeň.
- Takže směle do jeskyně! Tam najdete několik truhlic. V té úplně nalevo naleznete 200 SP, vpravo dole se vám 100 SP odečte (neklikat), úplně vzadu jsou dvě bylinky Drachenfarm, v truhlici vedle dětí na vás čeká 20 klásků obilí a v truhlici nad tím číhá krysa, která vám ukradne 10 měděných.
- Děti vás budou chtít chytit a svázat. S dětmi ale bojovat nechcete, klikněte v inventáři několikrát na medvěda(?) a nalákejte děti ke Karamixovi na grilované kuře s hranolkama. Děti odběhnou a pochodeň dohoří. Teď budete muset najít potmě východ z jeskyně.
- Děti už zatím doma spokeně jedí kuře s hranolkama. Karamix vám vrátí klobouky a oprosí vás, abyste je zprovodili ze světa. Vy je předejte Tombovi, aby si s nimi poradil sám.
- Uvědomte Kippfixe, že jsou děti v pořádku doma. Odmění vás jedním zlatým.

Die Wette
- Senkel 24. dne zjistí, že se mu ztratil rybářský prut. Čekejte zprávu od něho a vydejte se za ním, abyste mu pomohli. Senkela napadne, že prut možná půjčoval Stanovi, hospodskému od "Taverne zum lausigen Affen". Pokud Senkelovi prut přinesete, dostanete prý od něj pár velmi dobrých bot. To už vám za tu cestu až do galské hospody stojí.
- I Stan ale prut někomu půjčil. Má pro vás nabídku. Pokud jej získáte do čtvrt hodiny, využije svých styků a vy tak budete moci postoupit o celou Stufe výše. Jakmile výzvu přijmete, začne vám Stan odpočítávat čas. Rychle se ho zeptejte, kam se máte vydat a poté už jděte:
- K hospodskému u germánského skladu (nad rašeliništěm), ten vás pošle...
- K hospodskému na galské hranici (dole pod Heiderosiným domkem), i ten vás pošle dál...
- Do hospody na římské hranici (dole u Jolaia), ten vás pošle...
- Do hospody, v jejíž blízkosti pobývá Karamix. Hospodský prut má a dá vám na výběr, vraťte ji Stanovi nebo Senkelovi.
- Jděte s ní tedy nejdříve k Stanovi, aby jste se nepřipravili o odměnu. Zeptejte se ho, kolik vám ještě zbývá času. Ukažte mu prut a získejte svoji Stufe-odměnu (Stufe vám poskočí teprve při spotřebě dalších AP).
- Poté doneste prut Senkelovi. Získáte další odměnu v podobě pěkných bot.

Pilze
- 27. dne obdržíte zprávu od Piloua. Ten se teď už nějakou dobu zdržuje v Gálii, kde provozuje svoji houbovou jídelnu. Po vás by chtěl, zda byste mu nedonesli 6 pěkných a jedlých hub, až půjdete kolem.
- Na cestě ke galskému tržišti však narazíte na Wegpostena, který vás nechce pustit dál. Pro jeho město nejste dost dobří, pokud nenosíte brož, řetízek nebo prsten.
- Navštivte Lorenu, ta vám nabídne brož za 5 zlatých. Od Karamixe byste zase mohli získat snubní prten, ten by vám dal asi za 3 zlaté.
- Pak také samozřejmě musíte natrhat ony houby. Buď kousek nad arénou nebo na cestě k Loreně. Trhejte tak dlouho, až budete mít 6 jedlých. Poté se můžete vydat za Pilouem. Ukažte Wegpostenovi svůj šperk, který jste získali a jděte dál. Z hub, které Pilouovi donesete, vám uvaří dvě chutná jídla.

Uneinigkeit
- 30. dne se vám možná bude okolo domu pohybovat převozník. Ten by vám snad mohl pomoci získat od ostatních druidů zpět vaši vodní mapu. Chce po vás, abyste k němu ostatní přilákali a pokusili se je pak od sebe oddělit, protože jejich síla spočívá právě v jednotě.
- Proto byste teď měli najít ostatní druidy. Heiderose, která teď vypomáhá Senkelovi v hospodě, o nich nic neví. Matricia vám poradí, abyste nasbírali houby Streitpilze a ty si pak nechali někým uvařit. Kde jen ale hledat?
- Tady vám může přeci jen pomoci Heiderose, ta vás pošle k bráně ke gildám nad jejím domem. Tam taky jednu houbu najdete. Na další Streitpilz vás přivede Senkel, kterého najdete, jak si klidně rybaří u hospody nad rašeliništěm. Jděte dále na sever, podél hospody, tam Senkel jeden viděl. Najdete ho před dvěma stany. Lorena nemá o nějakých houbách ani ponětí. Stejně jako Karamix. I Jolaius vás přivede na stopu po oněch vzácných houbách. Jednu totiž zahlédl kousek na východ od skály ve tvaru lebky. Houbu najdete na levé straně cesty, naproti místu na výrobu uhlí. 3 houby už vám stačí, proto jděte za Pilouem do Gálie a nechte si z nich uvařit pokrm.
- S jídlem v tašce se vydejte zpět k převozníkovi před svým domem. Najdete ho obklíčeného jeho kumpány, kteří vás dál nepustí. Nabídněte převozníkovi pomoc, ten vám však řekne, abyste se raději schovali, v tom se vše ponoří v prach a až budete moci prohlédnout, převozník je pryč.
- Teď budete muset promluvit s druidy, ti dostanou chuť na vaše jídlo. Opět dojde k bitce, vše se zahalí v prach, vodní karta je roztrhána a všichni druidové až na jednoho zmizí. Ten vám pogratuluje k výbornému tahu, polituje onu rozervanou vodní mapku a rovněž zmizí do neznáma.

Horatio als Bote
- 33. dne vám přijde zpráva od Loreny, která by ráda sdělila svému milému, že se rozhodla dát mu druhou šanci. Vydejte se k ní. Předá vám milostný dopis pro převozníka a mapu, na která jsou vyznačená místa, kde jej máte hledat. Tam spolu strávili nesčetné chvíle.
- Obejděte tato místa a vyslovte pozpátku Lorenino jméno. Dozvíte se, že převozník už nemá žádnou magickou sílu. Že jen mrtví a znalí čar se dostanou tam, co je on. A že se vzdal smrtelnému. Co to znamená? Je snad opravdu mrtvý? Jak mu máte předat zprávu? A mapa od Loreny už je také pryč.
- Jolaius vám poradí, že to máte zkusit přes mrtvého Horatia. K tomu vám dá čerstvě dovezenou láhev Chabernaque. Vstupte tedy do Horatiova hrobu a nalákejte jej opět na víno. Poproste jej, zda by zprávu od Loreny druidovi nepředal. Horatio se poptá na prasátko, a zmizí jak s lahví vína, tak se zprávou od Loreny.


Letzte Änderung von TinaTina um 06.07.08 17:22:10
Kr33tan
Kr33tan
Admin

Male
Poeet p?íspivku : 33
Age : 51
Bydliště : pěkné
Registration date : 18. 10. 07

http://www.shop-xp.com/

Návrat nahoru Goto down

Seznam úkolů - II. generace Empty Re: Seznam úkolů - II. generace

Příspěvek  Kr33tan 16.08.08 1:12

Tombos Geheimnis
- 36. dne vás k sobě k provizornímu mostu naléhavě volá Tombo. Nemůže spát díky Stanově kávě. Co však Tombovi k spánku dopomůže pokaždé je, když vidí ovci. Stačilo by, kdybyste mu donesli nějakou ovčí kůži.
- Vypravte se za Isoldou, která se prý vrátila do kraje, ta chová ovce. Najdete ji i s jejím stádem na cestě od arény k chatrči loupežníků. Isolde vám dá kůži zadarmo, pokud ji seznámíte se Senkelem. Rybařící Senkel ale o žádnou schůzku zájem nejeví, snad jen, kdybyste mu osbstarali 30 hotových jídel, pak si bude moci další měsíc v klidu rybařit dál.
- To je první možnost. Kupte tedy 30 jídel (do inventáře se vám všechny asi nevlezou, musíte je trošku seskládat) a předejte je Senkelovi. Od toho potom můžete doručit pozvání pro Isolde na schůzku.
- Druhá možnost je, že se zajdete podívat za Stanem do jeho hospody. Ten mívá ve čtvrtek akci, tehdy vám nabídne držební listinu k pozemku za 20 stříbrných. I tu můžete Senkelovi nabídnout výměnou za přijetí schůzky.
- Schůzka, kterou vám nakonec Senkel odkývne, se uskuteční v Senkelově hospodě. Shlédněte celé dostaveníčko, které se tak úplně nevyvede a optejte se Isolde, zda bude ještě ochotná vám dát onu kůži. Ano, bude.
- Doneste tedy kůži Tombovi, který se bude moci konečně trochu prospat.

Das Mündel
- 39. dne čekejte dopis od Matricie. Jedná se opět o malého Edelweisse. Měl by být pokřtěn, aby mohl nastoupit čarodějnickou výchovu. Rituál má být vykonán v Gálii, na lávce jezerní promenády. Jděte si k Matricii pro víc informací. Ta vás varuje, abyste si dali pozor na "Vielfrasse", věčně hladové a násilné žebráky. Ti ovšem budou patřit k onomu rituálu.
- Tedy ke Kippfixovi pro Edelweisse a na jezerní promenádu. Jděte úplně na sever Gálie, tam, kam do ní přicházíte a pusťte se cestou podél jezera. Narazíte na prvního hladovějícího jménem Bombastian. Ten sežere vše, co není pevně přidělané. Váš chléb a všechno vaše jídlo z inventáře. Pokud však narazí na jedovaté jídlo, snadno jej přemůžete. Jestli takové jídlo zrovna v inventáři nemáte, zkuste jej k souboji vyzvat i tak. Zjistěte, zda je na vás moc silný, či nikoli a podle toho si obstarejte jídlo z jedovatých hub od Piloua (stačí jen jedna jedovatá houba).
- Kousek za ním už na vás číhá další protivník. Boj s ním nejspíš prohrajete (vyzkoušejte) a proto si musíte obstarat další jídlo z jedovatých hub. Takže nasbírejte houbičky a nechte si Pilouem připravit jedovatou polívčičku. Pokud víte, že je na vás příliš silný i tak, naservírujte mu rovnou jídla dvě. I Cholesterinchen sežere, naco přijde, takže chviličku vyčkejte a přiotráveného ho rovněž poražte. Za ním na vás čeká hladový Chabahabab. Takže zopakujte celý postup. Čím dál postupujete, tím těžší protivníky nalézáte a tudíž budete potřebovat vždy více a více jedovatého jídla.
- Konečně se můžete dostat kam, kam směřujete. Dojděte na lávku a ponořte Edelweisse. Nezapomeňte pronést onu větu, co vám psala matricia a dílo je vykonáno. Doneste Edelweisse nazpět ke Kippfixovi a máte splněno.

Die Wasserkarte
- 42. dne byste měli pomalu začít přemýšlet o chybějících dílech amuletu. K jejich nalezení budete potřebovat vodní mapku, o kterou jste přišli. Jděte za osvědčeným Tombem a vyličte mu situaci. Ten vám slíbí, že jakmile nějakého druida spatří, dá vám okamžitě vědět. Jděte se také zeptat Loreny, zda by vám mohla být nějak nápomocna. Jakmile jí řeknete o vašich záměrech, obdržíte zprávu od Tomba. Ten jednoho Lorenina syna spatřil jižně od Pilouova domku.
- Jděte ho najít. Chcete ho přeprat a získat od něj část vodní mapky, má však 2520 životů! Může vám pomoci Matricia? Ano, poradí vám vzít si na pomoc malého Edelweisse. Vyzvedněte si dítko u Kippfixe a zkuste to s ním. Edelweiss v inventáři oslabí druida na 125 bodovou obranu, 52-77 bodový útok a 270 životů. Takže si dejte načas, až se vám povede druida přemoci. Tak získáte první díleček vaší vodní mapky.
- Hledáte dalšího druida? Po výzvědách u Piloua se vám opět ozve Tombo, že by se měl jeden z těch výtečníků pohybovat kolem domečku Heiderose. Přemožte jej stejně jako jeho druha a získáte další díl vodní mapky.
- Sdělte svoje plány i Heiderose v hospodě, i po tomto rozhovoru se vám ukáže Tombův holoubek, tentokrát máte hledat na hřbitově. Najdete tu dalšího druida a po úspěšném zápase s ním také získáte další díl vaší mapky.
- Když už jste se dostali až na hřbitov, promluvte tentokrát i s Jolaiem, po rozhovoru s ním vás čeká další zpráva od Tomba. Vydejte se na rašeliniště a vybojujte si čtvrtý díl mapky.
- Poslední Tombovo info očekávejte teprve po rozhovoru s Karamixem. Tentokrát se uberte cestou k žaláři. Najdete tam posledního druida a máte možnost vybojovat si poslední díl mapky.
- Na závěr vraťte malého Edelweisse jeho vychovateli.

Anglerglück
- 45. dne se podívejte na svoji vodní mapku. Ukáže vám místo, kde se právě nachází jedna část amuletu. Je to blízko místa, kde rybařívá Senkel. Ten vám ale nebude chtít půjčit svůj prut. Máte se prý zeptat obchodníka. Ale kterého?
- Zajděte za Stanem. Ten u sebe žádný prut nemá, ale prý má jeden svalnatý muž, který k němu chodívá na kafe. Hned naproti Stanově hospodě bydlí svalnatý Kippfix, navštivte jej. Najdete jej zarmouceného a jeho náladu očividně nic nezlepší. Snad jen, když mu Karamix odpustí. Potom vám prut půjčí.
- Karamix bratrovi odpustí, ovšem je mu zima do nohou. Poproste Isoldu, zda-li by vám pro něj nedala ponožky. Ta by za ně ráda pramen Tombových vlasů. Tombo si za svoje vlasy vyžádá 2 x 25 ks surovin vašich povolání pro správu vesnice. Povyměňujte vše popořadě. Karamix vám dá svůj starý dobrý Hackomat, který máte předat Kippfixovi jako gesto odpuštění. Ten už bude vědět. A opravdu, bude a dá vám svůj prut.
- S prutem se vydejte zpět k onomu místu, kde skončil díl amuletu. Najděte vhodné místo, kam můžete postavit prut, je to na poloostrůvku, kde jste kdysi našli fialku pro Tonka a začněte rybařit. Ale amulet ne a ne vylovit. Zato se vám možná podaří chytit nějaká ryba. Pilou vám ji rád uvaří.
- S výbornou pochoutkou v inventáři budete znovu chtít zkusit svoje štěstí při lovení amuletu, ale Senkel zatím nějak zmizel. Najdete ho v jeho hospodě. S kouskem amuletu, který našel v rybě.

Das Liebesamulett
- 48. dne vás volá na pomoc Senkel. U něj v hospodě právě probíhá zábava v plném proudu. Senkel díky kráse jeho divokých zákaznic a díky amuletu úplně zapomněl kasírovat. Amulet si však vzít nenechá.
- Matricia vám poradí, abyste našli ženu, která bude Senkela milovat i bez kouzla, pak se mu snad vrátí i rozum. Jděte za Isoldou a poproste ji o pomoc. Isolda z nápadu moc nadšená není, hlavně se jí nezdají ty ženy v hospodě.
- Jděte se znovu podívat na Senkela. To, co ho teď trápí nejvíc, jsou jeho dluhy na finančním úřadě. Pomůže Isolde Senkelovi, když je v takové nouzi? Ano. Dá vám paruku, aby jste mohli jít zaplatit na úřad Senkelovy dluhy. Jděte za úředníkem, klikněte na paruku a představte se coby Isolde, která jde zaplatit dluh za Senkela. Senkelovy dluhy činí 1 zlatý a 10 ks všech surovin. Po zaplacení obdržíte stvrzenku.
- Stvrzenku dejte Isolde. Ta se postará o svoje ovce a vydá se za Senkelem. Isoldě se podaří Senkela přemluvit, aby vám amulet vydal. O výsledku ještě poreferujte Matricii.

Die Herkunft des Wanderschweins
- Také 51. dne obdržíte zprávu, tentokrát od mrtvého strýce Horatia. Přeje si vaši návštěvu v Tonkariově zřícenině nad městem (staré heslo - mundus vult decipi). Od strýcova ducha se dozvíte, že se setkal s převozníkem a nese vám od něj zprávy. Nejsrdečnější pozdravy Loreně a vám nabídku míru. Také by chtěl nazpět vaši vodní mapku.
- Vzápětí se vám však zjeví druhý Horatiův duch s tím, že je to léčka. To druid vzal totiž předtím na sebe Horatiovu podobu. Varujte Lorenu a dávejte dobrý pozor na svoje prasátko. Druid by mu mohl chtít usilovat o život!
- Jakmile vyjdete ze zříceniny, zjistíte, že vaše prasátko se mezitím ztratilo. Zděšeni se vydejte pro pomoc za Matricií. I ta má velké obavy a chce, abyste jej hned našli. Zeptejte se úplně každého, někdo ho přeci vidět musel.
- Váš předek je bohužel neviděl. Stejně tak Senkel nic netuší. Správce daní rovněž. Heiderose prasátko neviděla. Ani hostinský na cestě do Gálie o něm nic neví. Stejně tak Tombo, Stan, Kippfix a malý Edelweiss. Nepořídíte ani u Piloua, ani u bankéře v Gálii. Hostinský po cestě k Jolaiovi vám nepomůže, Jolaius i přes svoji účast také ne. Lorenu nezapomeňte před druidem varovat. Ale ani ona prasátko neviděla. Isolde rovněž ne. Neuspějete ani u hostinského nad rašeliništěm, ani u karbaníka u arény, ani u kováře pod ní. Zbývá Karamix a hostinský odnaproti. Bohužel ani ti o vašem prasátku nic neví.
- Dojděte oznámit Matricii, že jste nepořídili. Dozvíte se, že vaše prasátko je vlastně nalezenec. Dále už tentokrát bohužel nic víc nespravíte.

Tonks wahre Natur
- 54. dne si udělejte chvilku čas a stavte se za Matricií. Ta vám řekne více o původu vašeho prasátka. Byl to nalezenec a jednou ho přinesla Matriciina učitelka a prasátko se tak stalo jejím spolužákem. Původně je měla dostat od Seehexe (jezerní čarodějky) sídlící na Gestaden, tu však Matriciia nezná.
- Pokud se budete ptát Travianerů na Gestaden, uspějete jedině u Tomba a Piloua, nikdo jiný o něm neslyšel. A od těch dvou se toho moc nedozvíte. Porozhlédněte se dál po Galii, kousek dál pod tržištěm objevíte na poli s fialkou Tonka, těšícího se ze života. Od Tonka se dozvíte, kde máte Gestaden hledat. Ale nejdříve mu musíte pomoci navrátit jeho vážnost. K tomu budete potřebovat věčně kvetoucí fialku, dobrý oblek a vavřínový věnec.
- Od Piloua se dozvíte, že fialce se daří na očích mrtvého. Hledejte ji tedy na skále ve tvaru lebky. Oblek získáte u Isoldy. Vavřínový věnec vám uplete Karamixova dcera, Feline.
- Doneste Tonkovi žádané předměty. Díky fialce už se z něj nikdy nestane divoký chlapík. Dozvíte se, že Tonk je vlastně Tonkarius, kterému patřila kdysi pevnost nad městem, dnes už pouhá zřícenina. Gestaden je prý malý ostrůvek uprostřed jezera na římském území. Tam se nachází starý vrak lodi "Seehexe". Ale ostrůvek je zřejmě nepřístupný a je hlídkou k zakázanému území.
- Ostrůvek najdete poblíž římské hospody, ale namísto vraku lodi je na něm stará věž. A poblíž cedulka s varováním. Dnes už se na něj každopádně nedostanete, sdělte vše, co jste se dozvěděli Matricii a vyčkejte si na příště.

Mechanismen
- 57. dne přijde opět zpráva od Horatia. Žádá vás o schůzku v Tonkariově ruině. Tentokrát si ověřte, že je to skutečně on. Dozvíte se, že v krajině byl ještě jeden druid, dobrý, ale ten se bohužel také obrátil na špatnou stranu. Proberte se strýčkem možnost, jak se dostat na ostrov a do zakázaného území. Strýček vám poradí, abyste vstoupili do podzemní místnosti ruiny a poznali tajemství zrcadel a tabulek.
- Najděte podzemní místnost. Odsuňte velký kámen u polic a pomocí provazu se spusťte dolů. Najděte 4 velká zrcadla a vedle na zdi devět kamenných tabulek, které musíte správně stisknout. To správné pořadí zná váš předek. Je to 276 a 391. Po stisknutí desek coby tlačítek 276 se přes zrcadlo č. 4 dostanete do další místnosti. Po schodech z ní vystoupíte přímo na kýžený ostrůvek. Na zřícenině musíte najít rovněž malou tabulku a na ni kliknout. Poté se vraťte zpět do ruiny. Zadejte kód 391 a přejděte k velkému zrcadlu.
- To je strážce. Jméno vašeho prasátka je takové, jaké mu dáte (máte možnost ho i přejmenovat). Vaše prasátko nebylo vždy prasátkem. Nyní je v zakázaném území. Ale strážce vás tam nevezme.
- Zpět se dostanete takto: Vraťte se po schodech na ostrůvek a zasuňte zpět kamennou destičku. Zpět do místnosti a kód 391 vám poslouží pro přeprogramovaný portál 4 pro návrat do první sklepní místnosti. Odtud zpět po laně nahoru a úkol pro tentokrát končí.
Kr33tan
Kr33tan
Admin

Male
Poeet p?íspivku : 33
Age : 51
Bydliště : pěkné
Registration date : 18. 10. 07

http://www.shop-xp.com/

Návrat nahoru Goto down

Seznam úkolů - II. generace Empty Re: Seznam úkolů - II. generace

Příspěvek  Kr33tan 16.08.08 1:12

Die Scheintotregel
- 60. dne vám Matricia napíše, že přišla na něco, co by mohlo vyřešit váš problém. Být zdánlivě mrtvý. K tomu budete potřebovat dva předměty, které v sobě mají duši mrtvých.
- Rozběhněte se za Tombem, ten měl přeci dobře skrýt klobouky s lebkou. Ano, potopil je do močálu. Budete je tedy muset najít a vykopat (nemusíte hledat všude, jen na místech označených "Hüte suchen").
- Klobouky vám Matricia očaruje. Pomocí nich se stanete pro ostatní smrtelníky neviditelnými a budete tak moci proklouznout do zakázaného území. Navštivte tedy Tonkariovu ruinu, svezte se do sklepení, zadejte kód 276 a pomocí 4. zrcadla se dostaňte do další místnosti, vyjděte po schodech na ostrůvek, vysuňte destičku na věži, vraťte se zpět, stiskněte 391 a staňte před zrcadlem č. 5.
- Poproste strážce o vstup do zakázaného území. Dostanete se tam ale jen na okamžik, protože portálu dochází baterie. A proto se tentokrát budete muset vrátit bohužel s nepořízenou. Použijte tedy stejnou cestu pro návrat zpět.

Rettung naht
- 63. dne čekejte holoubka od Jolaia. Ten vás informuje o tom, že ostrůvek už je nejspíš pod proudem. Vydáte-li se na cestu k Matricii, i ona vám dodá odvahy na další cestu do zakázaného území a záchranu vašeho prasátka.
- Vydejte se tedy opět na cestu do zakázaného území, jak se tam dostat, už dobře víte. V zakázaném území se vydejte cestou na sever a dále doleva. Stojí tu nádherná kovárna. Uvnitř najdete magický vrhací nůž. Vyjměte jej. Pokud vám energie nevydrží a vy jste opět ve sklepení, musí vás strážce opět přenést. Cestou doleva a naleznete svoje prasátko. Umlčené a svázané uprostřed kamenného kruhu na obětní desce. Rozvažte jej. Prasátko se ale z kruhu jen tak nedostane. Musíte správně zodpovědět následující otázky (odpovědi na ně vám prozradí NPC postavy ve hře):
a) Welchen Rat hat Senkel momentan für dich? Spare in der Zeit, dann hast du in der Not.
(Jakou radu má pro tebe momentálně Senkel? Průběžně si šetři, potom budeš v nouzi něco mít.)
b) Wie nennt Heiderose ihr 22. Kapitel ihres Buches? Wie der Held das Schwein rettete.
(Jak 22. kapitola Heiderosiny knihy? Jak hrdina zachránil prasátko.)
c) Wieviel Schafe hütet Isolde? Sieben.
(O kolik ovcí pečuje Isolde? Sedm.)
d) Was hat Bambix gebastelt? Eine Schleuder.
(Copak si vyrobil Bambix? Prak.)
e) Wie nannte Jolaisus die Hexe Matricia? Eine reizende alte Schachtel.
(Jak říká Jolaius čarodějce Matricii? Rozkošná stará krabice.)
f) Welche Anschaffung plant Lorena? Haushaltssklave.
(Copak si plánuje pořídit Lorena? Domácího otroka.)
g) Was gefällt Pilou an der Stadt am meisten? Damen ohne Herrenbegleitung.
(Co se líbí Pilouovi nejvíc na městě? Dámy bez pánského doprovodu.)
- Zpátky do sklepení. Přes modrý portál úplně na severu zakázaného území vpravo. Nebo, až vám vyprší čas. Prasátko vám teď konečně sdělí, co je skutečně zač. Je ale příliš slabé, proto vám alespoň napíše dopis. Vaše prasátko je ve skutečnosti druidovo dvojče.
- Při cestě zpět prasátko přes portál 4 nedostanete, ale naštěstí projde jedničkou při kombinaci 276. Dopravte prasátko bezpečně k Matricii, aby se o ně postarala.

Der unterirdische Fluss
- 66. dne dá o sobě opět vědět Senkel. Zajímá se o vaši vodní mapku a zda je s ní něco nového. Zkontrolujte ji. Ukáže se vám totiž nová lokalita, kde by měla být další část amuletu. Vypravíte-li se ale do oněch končin, zjistíte, že na daném místě se na první pohled žádná voda nenachází (políčko obehnané nízkým plotem). Senkel vám na toto téma odvětí, že to podstatné je naším očím nevidetelné. Mezitím už se vám kolem domu potuluje druid. Možná byste si měli dojít pro radu ke staré dobré Matricii.
- Matricia vám poradí osvědčenou zbraň, totiž mít při sobě malého Edelweisse. Jak najít vodu na políčku, vám prozradí Karamix. Jeho bratr Kippix totiž vlastní proutek, pomocí něhož byste ji mohli najít. Kippfix vám ovšem proutek jen tak nevydá, nejdříve se musíte stát silnějšími (to znamená, až zasadíte nějaký bodík v atributech do Stärke). Potom vám Kippfix proutek vydá.
- S proutkem se vydejte zpět na označené místo v mapce a hledejte. Najděte vodu a objevte další část amuletu.

Das Traumrätsel
- 69. dne se zdá Matricii o vašem prasátku. Jenže není sama. Zjistěte, kdo ještě o něm sní.
- Senkel vám vypráví, že se mu o prasátku zdálo a toto mu řekl: "Strávím se svým koníčkem více času než Jolaisus s tím svým a méně než Pilou se svým. Vím, že malířství potřebuje ze všech našich zálib nejvíce času."
- Také Heiderose se zdálo o prasátku. Řekla mu: "Tombo se přeci žertovným článkům nevěnuje. Já se oddávám svému hobby tolik hodin denně jako Tombo a Jolaisus dohromady."
- Tombo si ze svého snu pamatuje jen na tohle: "Pilou neví vůbec nic o ptácích. A o svůj koníček pečuji o hodinu déle než on. Tedy dvakrát tak dlouho jako Senkel."
- Pilou si s prasátkem ve snu povídal o tomhle: "Senkel nebo Heiderose pěstují tajné rostliny. Já mám taky koníčka, kterému věnuji tři hodiny volného času."
- Jolaisus vám řekne, že: "Pro svůj koníček potřebuji ze všech nejméně času. Polovinu toho, co Senkel. Žonglovat neumím. Pilou se v žertech nevyzná."
- Takže, copak vám z té skládanky vzejde:
- Heiderose = malířství (potřebuje nejvíce času)
- Senkel = tajné rostliny (Heiderose odpadá)
- Pilou = žádní ptáci, žádné žerty, zůstává žonglování
- Tombo = žádné žerty, žádné žonglování, zůstávají ptáci
- Jolaisus = žádné žonglování, žádní ptáci, zůstávají žertovné články
- Jste připraveni rozluštit záhadu. Matricia vám položí otázku kdo studuje let ptáků? Odpověď zní Tombo. Kolik to dělá hodin? 4. Výborně. Záhada je vyřešená, prasátku se konečně ulevuje a pomalu se mu vrací jeho vzpomínky.

Die Ausbildung
- 72. dne čekejte opět zprávu od Matricie. Zdálo se jí o písmu, které je třeba pro Edelweissovu výchovu a kde je můžete najít. Vyzvedněte si Edelweisse a vezměte ho k Matricii, kde nastoupí svoji čarodějnickou výchovu. Musíte mu ale obstarat ono důležité písmo. Jsou to Einsteinova Teorie relativity, Freudův Výklad snů a Kantova Kritika čistého rozumu. Matricia vás pro ně pošle do zakázaného území.
- Ale tak jednoduché to nebude. Tentokrát nejste pro úkol dostatečně obratní (tzn. potřebujete získat bodík do Gewandtheit). Poté můžete starou známou cestou do Tonkariovy tvrze (mundus vult decipi), do druhého sklepení (kód 276, portál 4), na ostrůvek (vysunout destičku) a do zakázaného území (kód 391, portál 5). Nad božskou kovárnou naleznete velký chrám, vstupte dovnitř a napravo v polici spatříte jednotlivé svitky. Vezměte je a vydejte se zpět k Matricii (modrý portál, zasunout destičku na věži na ostrůvku, kód 391 a portál 4, vylézt po laně).
- Matricia vykoná Edelweissovu výchovu opravdu dřív než byste čekali. Edelweiss sám vám poté předpoví nešťastné události. Sedm z vašich přátel postihne neštěstí. Na konci toho všeho trápení však jeho otec konečně ztratí svoji moc.

Ungeziefer (Plage 1)
- 75. dne se vyplní první předpověď. Píše vám Jolaisus. Jeho réva je zničená. Zajděte se za Jolaiem na tu katastrofu podívat. Révu mu napadly mšice.
- Dojděte si pro radu k malému Edelweissovi, který je teď v učení u Matricie. Najdete ho meditovat nad arénou. Ten se domnívá, že se jedná o vinné mšice z dálného východu a poradí vám révu spálit, poté se opět zúrodní.
- Jolaisus bude chvíli váhat, ale nakonec souhlasí. Má se Stanem uzavřenou pojistku proti ohni, takže by mu měl snad škodu zaplatit. Svoje pochodně však Jolaisus přenechal právě Stanovi, a tak se pro ně budete muset vypravit k němu.
- Stan si za pochodeň vyžádá 10 chlebů. Takže můžete dokončit dílo a zapálit vinici (klikněte na ni). Jolaisus vás teď pošle znovu ke Stanovi kvůli svojí pojistce. Ten vám vyplatí celých 100 zlatých. Odevzdejte je Jolaiovi a ani vy nepřijdete zkrátka. Získáte pěknou odměnu v podobě 10 zlatých.

Der Meteorit (Plage II)
- 78. dne dá o sobě vědět Lorena. I ji potkalo neštěstí. Její domeček zasáhl meteorit. Však se přesvědčte na vlastní oči. Lorena vás prosí o bílou radu.
- Tu vám dá opět Edelweiss. Lorenu prý máte zavést k muži s olejem. Sdělte tedy celou věc Loreně, ta přijde nato, že se jistě jedná o Livia, ovšem ten je teď na dovolené. Jeho dům samozřejmě naleznete zamčený.
- Stavte se u Jolaia, zjistíte, že vlastní svazek paklíčů, takže jej poproste, zda by vám jej nepůjčil a můžete se vydat zpět k Liviovi a vloupat se k němu. Vyzkoušejte všechny paklíče, poslední bude pasovat. Jaký šok vás však čeká, jakmile se dostanete dovnitř. Livius i jeho žena jsou doma. Mají vás za lupiče a náležitě vám vynadají. A Lorenu si k sobě nebudou chtít vzít.
- Takže spravte Lorenu o stavu věci. Je tu však ještě jeden obchodník, nemohl by pomoci ten? Zkuste požádat Piloua, zda by u něj zatím Lorena nemohla přebývat, jeho domeček u vodopádu je přeci volný. Ano, Pilou Loreně domeček svěří, sdělte jí tu šťastnou zprávu a Lorena se ihned odstěhuje.

Sprachprobleme (Plage III)
- 81. dne už vás prosí o pomoc další oběť, Senkel. Má problémy s řečí. Jděte se za ním podívat. Chudák mluví pozpátku a neví, co se děje. I v jeho případě byste měli požádat o radu Edelweisse.
- Edelweiss vám řekne toto: "Komický kámen na zemi vroucnosti prospívá novému životu. Přines Senkelovi písmenkový salát." Komický kámen představuje meteorit, který dopadl na Lorenin dům, kousek si ulomte (klikněte na něj). Vroucnou zemi představuje Jolaiova spálená, znovu úrodná vinice. Dojděte tam, Jolaiovi toho zatím ale moc nevyrostlo, jen co by stačilo na váš salát. Najděte si místečko a rozlámejte do půdy kousek meteoritu, který máte u sebe. Po chvíli začne jeden salát vesele zářit. Teď máte svůj písmenkový salát, utrhněte si jej.
- Naservírujte tedy Senkelovi jeho salát a ten konečně získá zpět řeč. A dokonce vás ještě odmění deseti hotovými jídly.

Dauerschlaf (Plage IV)
- 84. dne vám Tombo tak tak napíše svoji zprávu, tentokrát nemá problémy s nespavostí, ale naopak. A co se stalo, vlastně, už z něj budete muset dostat ven sami. Po celé zemi teď prý nenaleznete ani kapku kávy. Ale Tombo ji potřebuje, nebo bude spát snad navždy, musíte mu ji sehnat.
- Pro radu si opět dojděte k Edelweissovi. Prozradí vám toto: "Povzbuzující aromata se rozvinou teprve po přípravě nápoje. Tři klíče k látce, která je svého času napřed, vlastní člověk, který je svého času napřed." Tím mužem je Stan. Dozvíte se od něj, že je skutečně vlastníkem tří klíčů, ty kdysi zhotovil podle klíčů svého obchodního partnera, když se dotyčný vrátil opilý ze zakázaného území. Tam se nachází sklad kávy a touto kávou Stan zásoboval i všechny ostatní obchodníky v okolí. Kde ovšem klíče jsou, to už si Stan přesně nevybavuje, ukryl je prý ve třech různých stanových táborech.
- Jděte tedy hledat klíče. 1. klíč naleznete v táboře poblíž Pilouova starého domku. 2. klíč se skrývá vedle levitujícího Edelweisse. A konečně 3. klíč se nachází v táboře vedle mostu v bezprostřední blízkosti skrýše loupežníků.
- Se všemi klíčemi se tedy vydejte opět starou známou cestou přes Tonkariovu ruinu a portály do zakázaného území. Vydejte se úplně nahoru, k rozcestí. Vpravo od něj narazíte na starou věži podobnou budovu. Uvnitř naleznete zásobu kávy. Naložte si jí a vydejte se zpět ke Stanovi. Předejte mu ji a získáte odměnu 10 diamantů.

Schäfchentrouble (Plage V)
- 87. dne je tu další záchranná mise. Isoldiny ovečky se splašily díky silnému větru a rozutekly se. Musíte je najít a přivést nazpět k Isolde. Počkejte tedy na zprávu od Isolde a vydejte se k ní.
- Poté si jako vždy dojděte pro radu k Edelweissovi. Ta tentokrát zní: "Ovis Ammon, na počet sedm. Pastýř láká na Hifschfuss, Drachenfarn a Edelkraut. Tři byliny na ovci. Žádná jako jiná." Budete tedy potřebovat minimálně 21 bylinek (nasbíráte u gild), ze kterých vytvoříte nejrůznější kombinace, pro každou ovci jinou. Trhejte tedy bylinky a skládejte je na sebe, aby vám vešly do inventáře. Zrovna tak v něm budete ještě potřebovat místo pro nalezené ovečky.
- Kde jednotlivé ovečky naleznete a na jaké bylinky je navábíte:
1. Knäulchen je nahoře v lese nad Matricií, tam kde bývá NPC bojovnice. Nalákáte ji na 2 Drachenfarny a 1 Hirschfuss.
2. Lingo se zaběhla na sever Gálie, poblíž lávky, kde jste křtili Edelweisse. Nabídněte jí 1 Hirschfuss, 1 Drachenfarn a 1 Edelkraut.
3. Bingo naleznete na východě Gálie, dejte se cestou vpravo vedle tržiště. Bingo by rád 3x Hirschfuss.
4. Ingo skončil také v Gálii, na jihu, nad loukou s fialkami. I on si libuje pouze v jedné bylince, vezme si od vás 3x Drachenfarn.
5. Linuxovi se zalíbilo na oploceném místě, tam, kde jste hledali vodu a s ní druhý díl amuletu. Smlsne si na 2 Drachenfarnech a 1 Edelkrautu.
6. Wölkchen se pustil na cestu za loupežnickou chatrč, a zdržuje se až u místa, kde lze vyrobit uhlí. Pochutná si na 2 Hirschfussech a 1 Edelkrautu.
7. Tombozwo naleznete nahoře u stanového tábora, nad hospodou nad rašeliništěm. Nepohrdne 3 Edelkrauty.
- Všechny ovečky přiveďte k Isolde a ta se vám odmění 300 SP.

Die Vergiftung ( Plage VI )
- 90. dne obdržíte od Loreny urgentní dopis. Pilou je smrtelně nemocný. Je ve svém starém domečku, svoji jídelnu musel zavřít a Lorena je u něj.
- Pospěšte k těm dvěma. Lorena vám řekne, že se Pilou otrávil z hub a že ji chtěl vidět. Stará se o něj, dokud to lze. Pilouovi je moc zle na dlouhé rozpravy, loučí se s tímto světem.
- Kdo pohromy předpověděl, ten zná i řešení. Edelweiss vám doporučí toto: "Najděte starší ženu na vaření. Na protijed budete potřebovat 13 jedovatých hub, dětské slzy a vousy zamilovaného člověka. Nápoj podávejte panovačně. A houby budou opět jedlé." Takže se vydejte obstarat potřebné přísady. Houby si nasbírejte sami (na sever od arény). Svoje drobné vousy si nechá Isolde ráda oholit, aby se líbila svému milému Senkelovi. Teď už zbývají jen dětské slzy. Pro ty se vydejte ke Karamixovi.
- Karamix svolí ke všemu, jen pokud jeho děti nebudete bít. Poradí vám, že obě jeho děti rozplakalo včerejší loupání cibule, když mu pomáhaly při vaření. Kde ale vzít cibuli? Podívejte se na Jolaiovu znovu úrodnou půdu, co si tam teď pěstuje. Cibule mu tam roste víc než dost, daří se jí tam jako pleveli. Nějakou si vytrhněte, Jolaisus vám ještě poděkuje. Dobrá, cibuli máte, ale kam jen si slzy nachytáte? Poproste opět Lorenu, dá vám na ně prázdné lahvičky od parfému. Děti se nenechají dvakrát prosit, chtějí pomoci Pilouovi a naplačou vám do lahviček.
- Teď už zbývá jen dojít se všemi ingrediencemi k Matricii a nechat si od ní uvažit lektvar a donutit Piloua, aby jej vypil. To však nebude tak snadné. Pilou odmítá spolupracovat. Lorena si bude vědět rady, ale napřed po vás chce jeden z vašich očarovaných klobouků, aby se dostala do zakázaného území ke svému milému. Piloua musíte jednoduše donutit, aby nápoj vypil. Až se tak stane, vyskočí z postele úplně zdráv a spěchá do své jídelny.

Die Doppelagentin
- 93. dne obdržíte zprávu až ze zakázaného území. Píše vám Lorena a chce, abyste se tam s ní sešli.
- Jak vyřešit problém, že se s Lorenou vzájemně nemůžete v zakázaném území spatřit, vám opět napoví Edelweiss: "Tato konfliktní situace se vyřeší bleskovým kontaktem. Ale vzájemně se vidět nemůžete. Mrtvý zloděj vám řekne o dvou věcech ze svého lupu, které mohou pomoci."
- Strýc Horatio byl přece zloděj. Najdete ho v jeho hrobě. K tomu, abyste mohli zahlédnout stín a sami být částečně spatřeni, prý potřebujete "Stereokel" a "Tadamonika". Před Tonkariovou ruinou potom naleznete samotného Tonkaria. Rád by, aby se podařilo proměnit vaše prasátko zpět do jeho původní podoby. Také vám prozradí, že má v plánu znovu vybudovat svoje slavné sídlo. Tonk vlastní oba předměty, které budete potřebovat, vymění je s vámi za oba díly amuletu, ty prý bude náležitě opatrovat.
- Nyní už se můžete vypravit známou cestou do zakázaného území. Lorenu najdete na cestě vlevo. Pozná vás a sdělí vám, co se dozvěděla od druida. Poslední pohroma se má přihodit Heiderose. Pokud se Lorena dozví víc, dá vám vědět. Zatím tu zůstane.
Kr33tan
Kr33tan
Admin

Male
Poeet p?íspivku : 33
Age : 51
Bydliště : pěkné
Registration date : 18. 10. 07

http://www.shop-xp.com/

Návrat nahoru Goto down

Seznam úkolů - II. generace Empty Re: Seznam úkolů - II. generace

Příspěvek  Kr33tan 24.09.08 5:46

haarsträubende Angelegenheit (Plage VII)
- 96. dne se vám ozve vyděšená Heiderose. Pospěšte k ní. Heidorese přes noc začaly růst mohutně vlasy a rostou stále. I tentokrát se svěřte s problémem jeho matky Edelweissovi. Ten vám dá tuto radu: "Strážkyně přežvýkavců pomůže ženě, která mi dala život. Ale náhrada hledá náhradu a ta hledá náhradu."
- O pomoc se tedy obraťte na Isolde, majitelku ovčího stáda. Ráda zkusí Heiderose pomoci, ale potřebuje, aby jí zatím Senkel pohlídal ovce. Ten vám slíbí, že Isolde na ovečky dohlédne, ale musíte mu najít zástupce. Zástupce najdete v Pilouovi, ale ten bude potřebovat vaši protislužbu. Jeden zákazník si u něj objednal rybu, ale Pilou momentálně nemá nikoho, kdo by mu ryby dodal. Nachytejte mu jich 10 a je Senkelovi k dispozici.
- Ryby nalovíte na starém místě pod druhou hospodou, tam, kde rád rybařívá Senkel. Odevzdejte je Pilouovi a vzkažte Senkelovi, že Pilou přijde hned, jak ryby připraví. Také Senkel vzkáže Isolde, že je za chvilku u ní, jen dodělá zbytek nádobí. Isolde je tedy konečně volná a může jít pomoci Heiderose.
- Když dojdete k Heiderose, je už dílo vykonáno. Heiderose vypadá opět jako dříve. V tom se však v domečku zjeví zlí druidové, Edelweissovi sourozenci, a sdělí vám, že mají vaše prasátko. Víc už ale pro tentokrát nezmůžete.

Entmachtung
- 99. dne se vám ozve Senkel. Bere si teď volno a chce se věnovat svojí Isolde. Zmíní se vám opět o vaší vodní mapce, což by vás mělo přivést k tomu se na ni zase jednou podívat. Je na ní totiž vyznačené další místo, kde by se měla nacházet poslední část amuletu. Je to však v zakázaném území a tam už se přes Tonkariovu ruinu nedostanete. Jak vám sám řekne, zřítilo se mu sklepení a s ním i zbytek ruiny, vše je v troskách. Budete tedy muset najít jinou cestu.
- Tu najdete dole pod Heiderosiným domem, přes řeku, kde kdysi býval převozník, teď stojí most. Od Loreny se dozvíte, že jej postavili její synové. Označené místo na vodní mapě se nachází až na severu zakázaného území, v těch místech najdete i druida a jeho syny, kteří mají při sobě vaše prasátko. Jakmile budete chtít k druidovi promluvit, teleportuje vás k vězení. Tam na vás čeká Tombo, protože ho k tomu vyzvalo ve snu vaše prasátko. Domnívá se, že byste měli druidovi přetočit jeho kopí. Dojděte si pro radu k Edelweissovi. Od něj se dozvíte toto: "Když potká hořký padlého... ...osud se obrátí. Kámen obratu přetočí sílu. Jakmile se síla obrátí proti tobě."
- Promluvte si se svým předkem, hořký, tak říká svému žlučovému kameni. Dá vám jej, pokud mu obstaráte rakev. Tu seženete u Stana za 2 zlaté. S rakví tedy zpět k vašemu předkovi, získáte za ni jeho žlučový kamínek. Ten vezměte k Loreninu domu a přiveďte do kontaktu s meteoritem (klikněte na meteorit), kámen úplně změní svoji podobu a vy teď držíte v rukou mocný kámen obratu.
- S kamenem obratu se můžete vydat znovu do zakázaného území a postavit se druidovi. V okamžiku, kdy na vás bude chtít opět použít svoji sílu, uvrhne sám sebe do žaláře. Prasátko je opět u vás a vy se můžete směle vydat přes druidovy syny ke břehu jezera pro poslední díl amuletu. Ten odevzdejte opět k opatrování Tonkariovi, ten jej předá společně s dalšími dvěma díly amuletu vašemu následovníkovi.
Kr33tan
Kr33tan
Admin

Male
Poeet p?íspivku : 33
Age : 51
Bydliště : pěkné
Registration date : 18. 10. 07

http://www.shop-xp.com/

Návrat nahoru Goto down

Seznam úkolů - II. generace Empty Re: Seznam úkolů - II. generace

Příspěvek  Sponsored content


Sponsored content


Návrat nahoru Goto down

Návrat nahoru

- Similar topics

 
Povolení tohoto fóra:
Nemůžete odpovídat na témata v tomto fóru