Travianer
Would you like to react to this message? Create an account in a few clicks or log in to continue.

Kriege / Vojny - preklad z manualu

Goto down

Kriege / Vojny - preklad z manualu Empty Kriege / Vojny - preklad z manualu

Příspěvek  Kr33tan 24.03.08 13:37

Tak som sa snazil prelozit cast manualu o vojnach (kedze na chate o tom nikto poriadne nic nevedel) a nebolo by fer aby sme to mali len u nas v gilde tak to davam verejne.

2.10.1 Gildenkriege
Sobald eine Gilde ein Artefakt besitzt, kann sie von anderen Gilden angegriffen werden. Jedoch muss
mindestens ein Artefakt zum Zeitpunkt der Herausforderung zu einem Spieler der angreifenden Gilde
passen. Das heißt, sowohl Angreifer als auch Verteidiger müssen im Besitz eines Artefakts sein, das
die jeweils andere Partei auch wirklich nutzen kann.

Vojny
Akonahle vlastni Gilda artefakt moze byt napadnuta inou gildou. Avsak v case vyzvy musi aspon jeden z utociach hracov mat moznost artefakt vyuzit. To znamena utocnik aj obranca musia vlastnit artefakt ktory druha partia naozaj vyuzije.


Sollte eine Seite mehr als ein Artefakt besitzen, das in Frage kommt, so erhält der Sieger das Höchste
davon. Sollte jedoch nach dem Ende des Krieges kein Artefakt der Verlierer mehr zu den Siegern
passen, verfällt der Gewinn.

Ak niektora zo stran vlastni viac artefaktov spadajucich v uvahu, dostane vyherca ten najvyssi z nich. Ak by na konci vojny ziaden z artefaktov nepasoval tak vyhra prepada.


Bei der verteidigenden Gilde darf jeder Kämpfer innerhalb einer Stunde nach dem Angriffstermin auf
den Angriff reagieren, indem er einen der 5 festgelegten Angreifer fordert. Dies ist so lange möglich,
bis alle Angreifer je einmal gekämpft haben oder die Stunde abgelaufen ist. Besitzt eine Gilde weniger
als fünf Mitglieder, kann sie bei einem passenden Artefakt dennoch angegriffen werden. So ist es
durchaus möglich auch kleinere Gilden anzugreifen.

U braniacej sa gildy moze kazdy bojovnik v priebehu hodiny nasledujucej po termine utoku reagovat tym ze vyzve jedneho z piatich utocnikov. Toto sa deje pokial vsetci utocnici nemaju odohrany zapas alebo neuplynie hodina. Ak by gilda mala menej ako 5 clenov tak moze byt aj tak napadnuta.


Nach dem Ablauf der Stunde wird das Ergebnis bekannt gegeben. Dabei wird nach den folgenden
Regeln ausgewertet.
- Die Kampfstufe der besiegten Gegner werden für die eigene Gilde addiert. D.h. ein Angreifer
mit Kampfstufe 9, den du besiegst, bringt deiner Gilde 9 Siegpunkte. Wurden nicht alle 5
Kämpfe ausgetragen entscheiden die folgenden Regeln, ob ein Kampf als Sieg oder
Niederlage gewertet wird.
- Ist ein Angreifer online und lehnt eine Forderung der Verteidiger ab, verliert er den Kampf.
- Wird ein Angreifer nicht gefordert, ist aber weniger als 30 Min. online, verliert er den Kampf.
- War ein Angreifer die volle Stunde mehr als 30 Min. online und wurde in dieser Zeit von
keinem Verteidiger gefordert, gewinnt er den Kampf.

Po skonceni hodiny je znamy vysledok podla nasledovnych pravidiel:
- Kampfstufe porazeneho nepriatel sa pridava ako skore tvojej gildy. Tj ak porazis utocnika s Kampfstufe 9 dostane tvoja gilda 9 vitaznych bodov.

Ak nebude odohranych vsetkych 5 zapasov postupuje sa nasledovne:
- Ak je utocnik online a neprijme vyzvu obrancu tak prehral boj.
- Ak utocnik nebol vyzvany a bol pocas hodiny menej ako 30 minut online tak prehra boj.
- Ak utocnik nebol vyzvany a bol pocas hodiny viac ako 30 minut online tak vyhrava boj.



Wichtig: Um als online erkannt zu werden, musst du im Spiel herumlaufen oder BP
verbrauchen. Beginnt ein Gildenkrieg, werden Aktionen wie Schlaf, Abspülen in der Taverne
oder Lesen in der Bibliothek automatisch unterbrochen.

DOLEZITE: pre urcenie ci je hrac online sa povazuje ak spotrebovava BP alebo sa pohybuje. Ak nastane vojna automaticky sa prerusia cinnosti ako spanok, umyvanie riadov a studium v knihovne.

překlad papluh

Doplnujuce informacie z praxe.
- Zda sa, ze v dobe vojny moze zautocit hocikto z braniacej sa gildy kto je online.

- Pocas trvania vojny (1hod) nemozu utociaci hraci vyzvat ku priatelskemu boju hracov braniacej sa gildy.

- Ak nepride k boju neberie sa KS porazeneho, ale body su rovne Stufe utocnika. To sa prirata podla hore uvedenych pravidiel vitazovi (online aktivita, odmietnutie boja)

PS.
Dolezita je koordinacia hracov.
Zvolte si casi pre utok tak aby sa koordinacia dala zabezbecit.
Dobre pripravena obrana ma slusnu sancu na uspech Wink a to plati aj (hlavne) ak su velke rozdiely medzi gildami.
Kr33tan
Kr33tan
Admin

Male
Poeet p?íspivku : 33
Age : 51
Bydliště : pěkné
Registration date : 18. 10. 07

http://www.shop-xp.com/

Návrat nahoru Goto down

Návrat nahoru

- Similar topics

 
Povolení tohoto fóra:
Nemůžete odpovídat na témata v tomto fóru